Hans Camp

Over Hans Camp

Woont in:   Roggel (geboren in Baexem).

Leeftijd:      54 jaar.

Werk:          Meewerkend voorman Logistiek Eriks Roermond ( voorheen FLexion ), onderdeel Eriks BV Nederland, sinds enkele jaren overgenomen door SHV.

Hobby’s:     Voetbal kijken, schaatsen,  Ajax fan, lezen, verzamelen van vinyl singles, toer tochten maken met mijn scooter en muziek luisteren.

Muziek:       André Hazes, Bee Gees en bijna alle muziek uit einde jaren 60, 70 en begin jaren tachtig.

Fijnste plekje in het leudal:  Lekker met een boekje aan de Maas zitten in Neer.

Sterk in:      Aandacht hebben voor de kleine dingen in het leven die zo groots kunnen zijn en in gesprekken, debatten en aandacht hebben voor details die in het dagelijkse leven vaak vergeten worden.  Mensen in hun waarde laten, aandacht voor ze te hebben en belangstelling te hebben voor hun welbevinden. Het draait juist om de kleine dingen in het leven, waar mensen heel gelukkig van kunnen worden.

Lid van de PVDA sinds:  2013 (wel landelijk verkiezingen altijd PVDA gestemd ).

Standpunt voor en na  de verkiezingen:  Ik wil me sterk maken voor een eerlijke politiek in de gemeente Leudal, zonder dat men het op de man speelt. Opkomen alle verengingen in de gemeente Leudal, dat ze met gelijke munt worden betaald naar rato van hun ledenaantal. De burger moet centraal staan in de politiek, ongeacht afkomst of leeftijd. Mijn motto is: eerlijk delen en gelijke rechten voor iedereen.