Door Mart Janssen op 1 augustus 2013

Raadsvraag declaraties lokale bestuurders

Het declaratiegedrag van bestuurders staat in de belangstelling/publiciteit. Dat wil zeggen dat er mogelijk ook gespeculeerd wordt over declaraties van burgemeester en wethouders van de gemeente Leudal.
Om daar transparant in te zijn de vraag om over deze bestuursperiode inzicht te geven in de declaraties van de huidige wethouders, ex-wethouders, burgemeester
en plaatsvervangend burgemeester.
Tweede vraag is of het college ook inzicht heeft in declaraties van medewerkers? Wordt er (bestuurlijk) gestuurd op declaratie-gedrag van medewerkers.

Afhankelijk van de beantwoording, zal Mart Janssen (PvdA Leudal) in deze het dossier mbt dit onderwerp opvragen.

Lees meer details over de raadsvragen en de antwoorden (wanneer bekend) op deze pagina