Door Mart Janssen op 23 mei 2014

PvdA tegen permanente bewoning of camping Leudal

Camping Leudal wil graag dat haar wordt toegestaan om  permante bewoning  te bieden. De PvdA is hier tegen. Wij vinden dat op deze locatie, tegen natuurgebied Leudal geen permanente bewoning toegestaan moet worden. Verder vinden wij dat op een camping per definitie geen permanente bewoning toegestaan zou moeten worden. Een camping heeft een recreatieve functie. Ook zorgt permanente bewoning van een camping van verstoring van de woningmarkt. Dit zijn voor ons enkele argumenten waarom wij tegen permanente bewoning op camping Leudal zijn. Wij zijn benieuwd of Samen Verder en CDA zich net als de PvdA duidelijk uitspreken tegen permanente bewoning of dat zij met een vaag en halfslachtig standpunt komen. De huidige situatie en ongerustheid bij m.n. de inwoners van Haelen is al een gevolg van een onduidelijke opstelling van bestuurlijk Leudal en met name de coalitiepartijen CDA en Samen Verder. Geen gedraai en vage woorden, wees duidelijk en kies net als de PvdA voor Leudal en haar burgers. Lees ook onze website, facebookpagina of onze nieuwsbrief.