Door Mart Janssen op 30 juli 2013

Openbare info-avond N280

De actiegroep omwonenden N280 wil iedereen uitnodigen voor de info avond op dinsdag 6 augustusVanaf 19:30 zal in de Baexheimerhof (Baexem) een avond worden georganiseerd waarvoor alle betrokken partijen; Provincie, Gemeente Leudal, Raadsleden, Dorpsraad Baexem, ondernemers, pers, alle inwoners van Baexem en iedereen die geïnteresseerd is, wordt uitgenodigd.

Het doel voor de actiegroep is om alle varianten voor aanpassing van de N280 kort toe te (laten)lichten en zo bij te dragen aan een juiste beeldvorming omtrent de N280 ter hoogte van Baexem. Middels discussie en een enquête probeert de actiegroep meer duidelijk te krijgen welke van de 6 opties de voorkeur geniet van de inwoners van Baexem. De uitslag wil men met een petitie aan de Gemeente Leudal en de Provincie overhandigen.

De PvdA-Leudal steunt het initiatief om inwoners van Leudal (en Baexem in het bijzonder) te betrekken bij dit onderwerp, hen een platform te geven om zich een mening te vormen en zich te laten uitspreken over de toekomst-richting van de N280. Wij bevelen deze info-avond bij u aan. Kom naar de openbare info-avond N280.

Meer info op https://www.facebook.com/N280Baexem