Door Mart Janssen op 21 juli 2013

Marko Barendregt scoort met foto over N280

Als PvdA Leudal hebben wij een duidelijk standpunt over de N280, wij willen dat een opwaardering niet ten koste gaat van natuur en landbouwgrond. Daarnaast vinden wij dat een investering in de juiste verhouding dient te staan tot het “probleem” en gewenste rendement. Een opwaardering moet de weg verkeersveiliger maken en sluipverkeer door Baexem en ook door Ell verminderen. Het ontmoedigen van doorgaand (vracht)verkeer over de N280 door Leudal dient te gebeuren door dit verkeer te verleiden of te dwingen om het autosnelweg-net (mn. de A2) te gebruiken. Vanuit deze opstelling maken wij wat betreft het N280-traject door Leudal andere keuzes dan varianten als een rondweg of een vier-baansweg.

Leden van de PvdA-Leudal hebben meegedaan aan de fotowedstrijd N280 en een van de winnaars is onze Marko Barendregt. Marko proficiat. Check zijn en andere foto’s op www.dorpsraadbaexem.nl.