Door Mart Janssen op 16 augustus 2013

Gratis kennismakingslidmaatschap van de PvdA

Nu: gratis kennismakingslidmaatschap van de PvdA.

U en de PvdA-Leudal weten dat ‘je samen sterk staat’, net als ‘vele handen, maken het werk licht’. Mede daarom vragen wij onze trouwe kiezers om lid te worden van de partij. Stem jij op de PvdA, ben je geïnteresseerd in je buurt, dorp, bij Leudal, bij Nederland en de wereld. Misschien ken je nog anderen, zoals je partner, je buren, je vader, moeder, een vriend of een collega, die kennis willen maken met de PvdA, die willen meedoen en meedenken met de lokale politiek. Als PvdA-Leudal willen wij graag het 1e jaar voor jou het PvdA-lidmaatschap betalen. Daarmee kun je dus nu gratis kennis maken met de PvdA-Leudal!

Blijf niet langs de kant staan, maar wordt betrokken en werk mee aan een sterker&sociaal Leudal. Samen kunnen wij meer betekenen voor Leudal.

Voor een gratis PvdA-lidmaatschap vul je onderstaande gegevens in en mail deze naar ons.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)