Door Mart Janssen op 10 februari 2014

3ML maakt opname van PvdA t.b.v. gemeenteraadsverkiezingen

Zondag jl. vonden in het verbouwde NME Elisabethshof opnames plaats die door 3ML uitgezonden gaan worden in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen. PvdA lijsttrekker Mart Janssen werd geïnterviewd en in pakweg 5 minuten werd een persoonlijke beeld van hem gemaakt. Behalve van Mart werden er ook van de andere lijsttrekker opnames gemaakt, 3ML gaat deze opnames de komende weken in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen uitzenden.

In het interview stelt Mart zich aan u voor, vertelt hij hoe hij in de politiek is gekomen en betrokken is geraakt bij de PvdA. Een sociaal bewogen zijn en zijn betrokkenheid bij en verbondenheid met Leudal, zijn voor hem belangrijke drijfveren om zich ook weer de komende vier in te zetten voor Leudal en haar burgers, bedrijven, verenigingen.